Nuffnang Ads

Wednesday, 30 April 2014

Shopping Vs Wanita



Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana masih diberi peluang untuk menikmati keindahan ciptaan Yang Maha Esa... Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad saw

'Shopping' perkataan yang sering kita dengar dan sering dikaitkan dengan perempuan... Betul ke orang perempuan ni kuat shopping? Emm...macam mana pulak dengan lelaki? Eyza rase kaum lelaki pun apa kurangnya kan..jangan marah yerk...Siapa yang kuat shopping bukan lah isunye.

Bukan apa, cuma nak mengingatkan jer..tak salah jika nak bershopping tapi biarlah berpada pada dan ikut keperluan sahaja...tak perlu lah nak membazir, itukan amalan syaitan...

Tahukah anda bahawa shopping boleh dijadikan suatu terapi di kala stress. Walau bagaimanapun ia bergantung pada persepsi masing- masing. Itu cuma pendapat eyza, bagi eyza shopping tak semestinye kena berbelanja banyak barang, cukup sekadar membeli keperluan sahaja.. Sekurang- kurangnya rase hilang la sekejap masalah yang bertapak dalam fikiran nie...


2 comments:

eyza nieza said...

Tajuk entry ngan kandungam cam tak ngam jerk... Huhu...kritik diri sendiri...

arnie_marisa said...

jom shoping

You might also like: